Вартість товарів бренду "Gucci"
(Вересень - 2024)
Найменування товару | Ціна товару |
Браслет із срібла Gucci Double G з овальною емблемою | 18942 грн |
Круглі срібні запонки Gucci із вигравіруваним гербом | 21137 грн |
Тонкий перстень Gucci Diamantissima з жовтого золота з візерунком. | 62370 грн |
Тонкий золоте намисто Gucci Running G з малою підвіскою у вигляді логотипу | 128205 грн |
Срібне намисто Gucci Ghost з підвіскою та гравіюванням | 22754 грн |
Чоловічий срібний перстень Gucci Diamantissima з гравіюванням та емаллю | 15246 грн |
З найбажанішого бренду в ширвжиток та знову в категорію must have.
В історії Будинку Gucci було багато злетів та падінь, багато скандалів та сімейних міжусобиць. Gucci змінив кілька креативних директорів, кілька напрямків у своїй ідентифікації, але все це пішло тільки на користь — зараз ці речі бажають усі та з задоволенням носять найяскравіші зірки мистецтва. Так, Джаред Лето є палким шанувальником бренду та на своїх концертах одягається в його костюми, а Елтон Джон вибрав одяг Gucci для свого прощального турне.
Сьогодні бренд Gucci спеціалізується на створенні продукції класу люкс, такої як взуття, одяг, текстиль та аксесуари. Дім моди об'єднує кілька компаній, що дає можливість розширювати кордони та надавати свою продукцію в різних країнах. Жителі України також мають можливість купити товари бренду Gucci, включно з одягом, взуттям, окулярами, сумками, аксесуарами, парфумерією, годинниками та прикрасами.
Історія бренду почалася з Гуччо Гуччі, який народився в родині власника невеликого бізнесу з виробництва капелюшків у Флоренції. З ранніх років Гуччо вивчає всі внутрішні процеси та пізнає тонкощі пошиття одягу, але постійні конфлікти з батьком, його моралізаторські настанови та нотації змушують юнака піти з сімейного бізнесу та відкрити свій власний. Так, у 23 роки з'являється "Дім Гуччі", що виробляє кінну упряж. Але через відсутність у Гуччо необхідного досвіду ведення бізнесу, він швидко залазить у борги та незабаром змушений закрити "Дім".
Молодий дизайнер вирішує поїхати до Лондона, і саме там, у не надто привітному та манірному місті він отримує безцінний досвід, який надалі допоможе створити бренд для багатих. Він іде працювати носієм у готель "Савой" і вивчає звички та особливості багатих людей, намагається зрозуміти їхні бажання, мислення, вимоги. Після десяти років наполегливої праці Гуччо дозрів повернутися в Італію та знову спробувати там щастя з продажем сумок та саквояжів.
1922 року Гуччі на батьківщині відкриває свій бізнес та створює елітні вироби з натуральної шкіри: сумки, саквояжі, його улюблену кінську збрую та костюми для жокеїв. Незабаром компанія стає популярною, оскільки вироблене нею обмундирування для кінного спорту найвищої якості, і всі наїзники купують його для участі в турнірах. Так, вироби Gucci поширюються Європою.
Діти Гуччо, які підростають, виявилися теж залучені в сімейний бізнес, особливу любов висловлює старший син Альдо. Саме він придумав логотип бренду — переплетені літери G.
У 1937 році маленький бізнес переростає у велику фабрику, що дає змогу розширити й асортимент: тепер під ім'ям Gucci продаються сумочки, рукавички та ридикюлі. А вже 1938 року на Віа дей Кондотті, одній з найвідоміших вулиць Риму, відкривається фірмовий магазин. Після цього фірмові точки починають виникати по всій Італії, а 1953 року — на Мангеттені. Саме цей бутик зробив бренд Гуччі всесвітньо відомим.
1953 року помирає засновник бренду Gucci та правління переходить до його двох синів — Альдо та Родольфо. Заради блага компанії Альдо їде в США, а Родольфо залишається в Італії контролювати бізнес на місці. Дуже активний та пробивний старший син домагається відкриття магазинів у США, Франції, а пізніше — у Китаї та Японії. Цей період можна назвати першим розквітом в історії бренду, саме зараз починають з'являтися знакові речі та елементи: сумочка з бамбуковими ручками, зображення смугастої тасьми, мокасини з металевими елементами. У 60-х асортиментний ряд розширюється і бренд починає виробляти жіночий одяг та парфумерію. Зірки того часу віддають перевагу Gucci: Одрі Хепберн, Грейс Келлі, Елізабет Тейлор та інші.
Через зацікавленість у сімейній справі лише Альдо, майже все правління переходить від Родольфо до нього. Водночас біля керма раптом опиняється син Альдо Паоло. І вже до кінця 70-х років через низку неправильних стратегічних рішень, апатію Родольфо та сімейні конфлікти позиції бренду дуже сильно похитнулися. Щоб якось вийти із ситуації, Паоло вирішує випускати доступні прикраси, які може дозволити собі кожен, і асоціації з колись люксовим брендом раптом переростають у дешевий ширвжиток.
Криза затягнулася до 90-х, і тоді ситуацію врятував Том Форд. Він прийшов у компанію як дизайнер жіночої лінії, але, будучи дуже амбітним, незабаром став відповідати за обидві лінії і до 1994 року став креативним директором. Він повністю змінив естетику бренду та зробив головним гаслом "sex sells". Уже друга його колекція вивуджує Gucci з безодні невдач: хвилясті напіврозстебнуті блузи, ідеальні костюми, оксамитові штани, речі, наскрізь просякнуті чуттєвою енергетикою, які могли дати жінці те, чого вона хотіла — бути привабливою. Окремо варто відзначити колекцію годинників Gucci, які виробляються у Швейцарії.
Том Форд буквально відродив компанію, але вже 2004 року залишив посаду через розбіжності з керівництвом. Це теж зіграло на користь Gucci — продажі речей від Тома Форда злетіли до небес. Йому на зміну прийшла Алессандра Факкінетті, яка створила всього дві колекції, а після неї — Фріда Джанніні, яка повністю відійшла від витонченої сексуальності, введеної Фордом. Але вже 2015 року світ дізнався про її раптову відставку за тиждень до показу, і це дало її наступнику — Алессандро Мікеле — шанс проявити себе.
Мікеле створив колекцію за п'ять днів, і спочатку вона отримала неоднозначний відгук. Андрогінні моделі, відсутність звичного гламуру та навмисної сексуальності трохи збили з пантелику шанувальників бренду, але вже третя колекція дала зрозуміти, що у Gucci почався новий історичний період. Дизайнер переосмислив естетику, повністю перетворивши бренд, і тепер ми всі знаємо його як компанію, що йде проти загальноприйнятих стандартів і не стримує себе в шаленості креативу.
Наш каталог Gucci пропонує годинники, прикраси та аксесуари знаменитого модного дому за вигідними цінами. Вся продукція оригінальна, оскільки наш інтернет-магазин співпрацює тільки з офіційними представниками бренду. Щоб ви могли купити речі Гуччі за адекватною ціною незалежно від того, в якому регіоні ви перебуваєте — Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя або будь-яке інше місто — кур'єр доставить обраний товар за зручною для вас адресою. Також у багатьох випадках доступна опція доставки двох товарів, з яких ви можете вибрати один або забрати обидва.